Klantenservice

Een bestelling doen?

Kan ik een bestelling voor vandaag nog laten leveren?
Wanneer je jouw bestelling voor 12:00 besteld, staat deze de volgende dag voor je klaar. Eventueel kan de bestelling ook bezorgd worden. Als je voor vandaag bestelt staat deze klaar voor je in de winkel. Voor bezorging op dezelfde dag graag even contact opnemen met de winkel.

Telefonisch een bestelling plaatsen?
Dat is zeker mogelijk, je kunt de winkel bereiken op 073-6900070. Als je de bestelling via de website plaatst, kun je deze meteen betalen.

Krijg ik een bevestiging van de bestelling?
Ja, wanneer de bestelling is verzonden en betaald ontvang je een automatische email bevestiging

Kan ik een leveringstijd opgeven?
Ja dat kan, het zou kunnen zijn dat er wordt afgeweken van de opgegeven tijd aan de hand van het tijdstip van de geplaatste bestelling en drukte.

Een bestelling laten bezorgen?

Welke dagen bezorgen jullie?
Wij bezorgen maandag tot en met zaterdag van 9:00-16:00. Voor uitzonderingen graag contact opnemen wat de mogelijkheden zijn.

Wat zijn de bezorgkosten?
De kosten voor Rosmalen zijn €3,75, Den Bosch €4,75 en buiten Den Bosch €7,50.

De persoon is niet aanwezig, wat nu?
De bezorger probeert contact op te zoeken met het achtergelaten telefoonnummer. Indien geen gehoor, De bezorger probeert de bestelling bij een van de buren achter te laten met een briefje. Als dit niet mogelijk is wordt de bestelling mee terug naar de winkel genomen waar deze weer opgehaald kan worden.

Betalen en vouchers

Ideal: Alle Nederlandse banken
Bancontact
Paypal
Op rekening: zakelijk via een factuur
Cadeaubon/giftcards

Voucher of kortingscode gebruiken?

Kan ik meerdere kortingsbonnen invoeren?
Tijdens het bestellen bestelproces kan vind je de knop kortingsbon invoeren. Hier kan je de code invullen en deze wordt direct verrekend in je winkelmandje.

Kan ik veilig betalen?
Je kan maar maximaal een kortingsbon per bestelling gebruiken.

Zakelijk

Hoe bestel ik zakelijk?
Je kunt je ook registreren als zakelijke klant via ‘’inloggen’.

Kan de bestelling ook op rekening?
Ja dat kan, nadat je bent geregistreerd kun je kiezen voor ‘’op factuur’.

Ik wil graag voor grotere aantallen bestellen, kan ik een offerte krijgen?
Ja dat kan, je kunt een e-mail sturen naar info@delekkerstevlaai voor je aanvraag.

Klachten

Hoe dien ik een klacht in?
Het spijt ons als er producten niet naar behoren zijn. We lossen dit graag met je op!
Graag vragen we binnen een dag contact op te nemen m.b.t. je klacht, het liefste via email. Als het zou kunnen, graag een uitleg wat er niet naar behoren is en eventueel een foto. We nemen met u contact op omtrent de klacht en eventueel retourneren.

Privacy

Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die door jou zijn opgegeven in het kader van de door jou gevraagde dienst, of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. 
Zie ons privacybeleid
Cappuccino Rosmalen
KvK nr: 60540702
BTW-nr: NL002311619B62
De Driesprong 7 - 8
5241 TJ Rosmalen

Tel: 073 690 00 70
info@delekkerstevlaai.nl

Openingstijden
Maandag 08.00 tot 17.00
Dinsdag t/m Vrijdag :
07.30 tot 17.00
Zaterdag 09.00 tot 17.00
Zondag 09.00 tot 13.00

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram